عن شركتنا

تتمتع شركة الفاو العامة لتنفيذ مشاريع الري

 

بدور قيادي متميز في تنفيذ أعمال استصلاح الاراضي كواحدة من الشركات الكبرى في العراق حيث أقتران أسمها بالانجازات العملاقة والمشاريع الوطنية على مدى أكثر من عشرين عاماً مما أسهم في زيادة الرقعة الزارعية في العراق ودعم الاقتصاد الوطني.

لم تعمل شركة الفاو في مجال استصلاح الاراضي فقط وإنما دخلت بمشاريع تنفيذ محطات الضخ والري الحديث والابنية والانشائية والدور السكنية حيث وضعت بصمتها على الكثير من المشاريع العملاقة والشامخة على كافة أراضي العراق.

 

 

 

Al-Faw Company for Irrigation projects has a leading role for executing lands reclamation as one of the major companies in Iraq The company’s name had Coupled with the huge Achievements and National projects for Over twenty years which constructed to Increase the Agricultural Area in Iraq and supporting the National economy. The company did not work in the field of land reclamation only but It engaged to implementation  of Pump Stations Modern Irrigation Construction Buildings and Housing units Projects Where it developed its mark on many Great and Lofty Projects on all Area of Iraq.